Majitel společnosti, Alojz Ryšavý, začíná navrhovat a vyrábět první vlastní šperky, které sám nabízí ve velkoobchodech. Jako teprve devatenáctiletý vystudovaný klenotník zakládá společnost Ryalo Gold.
1996
Společnost Ryalo Gold se krok za krokem rozrůstá: má už dvanáct zaměstnanců. Začíná se orientovat na exkluzivní diamantové šperky, které jsou dnes hlavní specialitou ALO diamonds.
1997
Ryalo Gold usiluje o naprostou soběstačnost při výrobě šperků, aby měla jejich špičkovou kvalitu plně pod kontrolou. Proto postupně doplňuje své vybavení o nejnovější špičkové technologie, srovnatelné s těmi, které používají přední světové šperkařské firmy. S jejich pomocí se výroba stále zrychluje a především zkvalitňuje.
1998
Pod křídly Ryalo Gold vzniká designérský tým, jehož posláním je navrhovat šperky v duchu nejnovějších trendů. Společnost tak na českém trhu udává tón nejen co do kvality svých klenotů, ale také po stránce stylu.
1999
Společnost Ryalo Gold jako první z českých a slovenských šperkařských firem nakupuje diamanty na prestižní antverpské burze, světovém centru obchodu s diamanty. Získává tak možnost nakupovat drahé kameny přímo a bez zprostředkovatelů za nejvýhodnější ceny.
2000
Ryalo Gold se dále rozrůstá, zvětšuje výrobní prostory i počet zaměstnanců. Nad konkurencí v podobě bývalých státních klenotnických podniků vítězí především vysokou profesionalitou, zájmem o nejnovější trendy
a orientací na šperky špičkové kvality.
2001
Založení společnosti ALO diamonds. Z drobného živnostíka se stává jedna z předních společností zabývajících se výrobou šperků. Alojz Ryšavý nadále zůstává jejím majoritním majitelem.
2002
Rok 2002 nabídl příležitost k modernější rekonstrukci celého komplexu ALO diamonds.
2003
Výrobní prostory ALO diamonds dostávají po rekonstrukci prostornější a modernější podobu, počet zaměstnanců se rozrůstá na padesát.
2005
Společnost ALO diamonds se začíná prosazovat v Evropě: jako jediná česká firma dostala exkluzivní pozvání vystavovat na Baselworldu, prestižním veletrhu hodinek a šperků ve švýcarské Basileji. Zde své výrobky prezentuje vedle takových šperkařských a hodinářských velikánů jako je Cartier, Chopard, Breitling a další.
2006
ALO diamonds potvrzuje své výjimečné postavení na českém trhu: na pražském veletrhu Hodiny a Klenoty každý rok uvádí největší a nejostřeji sledovanou prezentaci. V České republice je to nyní právě ALO DIAMONDS, kdo udává nejnovější trendy ve šperkařství.
2007
ALO diamonds se stěhuje do vlastních prostor v ulici Na Maninách a činí tak další krok k vytvoření nezávislého šperkařského impéria.
2008
Tváří ALO diamonds se stává světová topmodelka Petra Němcová, která se svými inspirativními návrhy podílí i na designu šperků. ALO diamonds se stává generálním partnerem soutěže Česká Miss 2008 a Miss Universe Slovensko 2008 a zahajuje tak největší reklamní kampaň v historii značky. Alojz Ryšavý navrhuje korunky pro vítězky soutěže Česká Miss a Miss Universe Slovensko.
2009
Společnost ALO diamonds s více než sto zaměstnanci se stále výrazněji prosazuje i v evropském kontextu. Své šperky vyrábí v největší klenotnické dílně ve střední Evropě, vybavené nejmodernějšími světovými technologiemi. Stává se hlavním partnerem prestižního golfového turnaje PGA European Tour.
2010
Na konci června se v Praze setkali na pódiu Státní opery největší mistři světového baletu a předvedli své umění v rámci představení ze série Alo diamonds Étoiles. Čtyři sólisté a početný sbor se vznášeli v Labutím jezeru od Petra Iljiče Čajkovského. „Balet je pro nás synonymem krásy a noblesy. Proto jsme propůjčili naše jméno této jedinečné akci, která nemá v České republice obdoby,“ dodává Alojz Ryšavý.
2011
Dynamický rozvoj maloobchodní sítě. ALO diamonds otevírá svůj pátý designový butik.